dawn of the dead

oj oj oj, hatade verkligen allting tidigare idag & ville bara ligga kvar under täcket när klockan ringde - men framåt eftermiddagen/kvällen kändes saker bättre & nu mår jag bra igen! jobbet gick helt okej också, jag hade förvånansvärt roligt med de andra som jobbar där & fick några sjysta samtal. men jag gillar ändå inte jobbet & önskar att jag slapp ... men vad gör man inte för pengar? bara fyra dagar kvar iallafall, skönt!

lyckligtvis så är jag ledig imorgon, så jag & mamma har tänkt dra till Uppsala en sväng för lite quality time - blir bio & lite allmänt häng på stan. var rätt så länge sedan vi gjorde något bara hon & jag (särskilt med tanke på att jag varit borta i tre månader), så det ska bli askalas imorgon! ♥

men ah, det var väl typ allt för tillfället. nu ska jag hämta lite kladdkaka & sedan är dags för sömn. så sinnessjukt trött. pusss.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback