bye London (?)

hörde att jag tar flyget tillbaka till Sverige imorgon. ja, ni läste rätt; jag ska lämna London. fast bara i sådär nitton dagar ungefär, så det är väl inte direkt något att hetsa upp sig över. anledningen? jag har ju fortfarande inget eget boende eller så, men i slutet av månaden så blir en del i ett rum med två svenska tjejer ledigt & jag ska nog ta det. kommer då bo i Bethnal Green med totalt fyra andra svenskar, vilket låter ganska bra enligt mig! har dock inte träffat de som jag ska bo med, men förhoppningsvis är några hemma ikväll när jag ska dit & kolla på rummet igen. AH.
så jag tar som en liten semester från London, ska ladda upp batterierna & tagga jobbsökande när jag kommer tillbaka hit. blir nog bra, ska ni se.

ville bara uppdatera er om läget. ikväll köper jag flygbiljett & det känns verkligen helt sinnessjukt. känns inte som att jag kommer komma tillbaka hit, men det ska jag ju. ja, annars dör jag. for real. herregud, jag är inte gjord för att fatta så här stora beslut. känslomässigt ont i magen, typ.
Postat av: Sofie

Ibland måste man ta omvägar för att komma dit man vill!!

2012-03-08 @ 14:37:12
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Percy

Fan vad mysigt. Vill med bo i London.

2012-03-11 @ 22:20:09
URL: http://butterflykisses.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback