we're moving up, it's been a lot to change

tar allting steg för steg just nu; ska bli vegan for real, försöker fixa mitt jobbiga hår, ska sluta konsumera så mycket kaffe, måste få ordning på saker, vill köpa en cykel, tänker lära mig åka skateboard, vänjer mig vid regnet, jobbar på att vara nöjd med läget, försöker andas trots motgångar.

ledig igår, så det blev några timmar på stan följt av öl med Josefine & lite andra brudar. kom en & en halvtimme sent till jobbet häromdagen, men antar att det är okej & idag börjar jag inte förrän klockan 6. inget jobb imorgon eller på onsdag, så planen är att hänga på stan, besöka Camden, tvätta kläder, köpa flygbiljetter, planera framtiden. ganska lugn vecka i överlag, så jag ska nog överleva rätt så fint. hur mår ni?



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback