today;

ledig igår, ledig idag. har spenderat lite tid i lägenheten, lite tid på stan. idag var vädret riktigt fint också, så det var passande att jag & Josefine hade bestämt oss för att ta en kaffe efter att hon slutat jobba - & det var både trevligt & välbehövt för min del! more of that, please.

men nu är jag hemma & uttråkad till tusen. funderar på att gå ut på en powerwalk eller något, mest för att rensa tankarna lite. allting är rätt så upp & ned just nu, jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska & jag orkar inte riktigt. men jag fortsätter att andas & hoppas att allt blir bra.

måste förresten köpa flygbiljetter ikväll - drar ju hem till Sverige den 24e juni till 2a juli, mhm. längtar som tusan, ska bli så jävla fint att träffa familjen igen! & så ser jag fram emot att få hämta hit en skateboard också, så att jag kan börja rulla lite. åhåhå. peace out, lovers.
Trackback