holiday request & work stuff (as usual)

igår ansökte jag om lite ledighet från jobbet, & som jag förstod det så skulle det inte vara några problem - så, den 25e juni tar jag flyget hem till Sverige en sväng! kommer stanna i en vecka & planen är att dra på Peace & Love (samt hänga med familjen osv, såklart) - någon av er som ska dit? jag har inget sällskap egentligen, annat än mamma & lillebror, haha ... men liksom, kan ju inte missa Enter Shikari & Rise Against. nej.

idag ska jag iallafall jobba kväll (6-C), men vet inte riktigt vad jag ska hitta på innan dess. vädret är astrist idag, så jag kommer antagligen bara stanna hemma. eller, måste till Tesco en sväng. ah. springer nog förbi Boots för lite mer blekmedel också, ehehe. det händer grejer här. pusss.
Postat av: Jennyq

Hur går det för dig att prata engelska? Kunde du mycket engelska innan du flyttade och om inte, har det varit lätt för dig att lära dig?

Jag förstår i princip nästan all engelska i skrift och tal men om jag ska prata det själv så blir det så mkt svårare och jag tycker det är skitläskigt(bor i sverige btw så menar när jag har varit utomlands o så.)

2012-06-04 @ 02:00:16



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback