but you will always get what you want

allting går verkligen upp & ned här, men för tillfället så känns det som att en del saker kommer att lösa sig för det bättre. visserligen har jag haft lite för få timmar på jobbet de senaste två veckorna, men så blir det väl ibland - försöker att njuta av mina lediga dagar, men det är inte alltid det lättaste när man inte har en aning om vad man ska göra. sitter mest bara inne & glor faktiskt, haha ...

ledig måndag & tisdag nu iallafall, sedan jobbar jag onsdag till lördag, & på söndag drar jag till Sveariket! himla pepp, ja, åh, det ska bli så bra! & när jag åker tillbaka hit igen så kommer jag ha med mig min skateboard också, så då har jag något att göra på mina lediga dagar. kommer nog gå till Victoria Park mitt i natten & köra ensam i smyg, lära mig grunderna så att jag vågar mig ut bland folk/andra skejtare, ehehe.

men ah, ska väl försöka sova om någon timme eller så, mest för att jag inte har något annat att göra. värt. pusss.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback