you're young, you don't have any real problems

jag lever fortfarande, så hej hej.
helgen har varit ganska så grym med några pass på jobbet som gick asbra & sedan en galen utekväll med ett skönt gäng från jobbet. kom inte hem förrän halv sju på morgonen igår, & vet inte riktigt alls vad jag gjorde på stan så länge. nåväl, roligt hade jag iallafall!

idag är jag hur som helst ledig, men känner inte för att göra mycket annat än att sitta på soffan & glo tv-serier. vill liksom inte riktigt lämna lägenheten nu när OS är igång, särskilt inte med tanke på att jag bor himla nära Stratford (där hela grejen håller till) & bara har central line att förlita mig på, dvs tunnelbanelinjen som alla miljoner extra människor här åker med just nu. så nä, sitter nog kvar här alltså. måste dock promenera bort till Tesco för att köpa nytt tvättmedel & lite annat nödvändigt. åh, & ska nog försöka svänga förbi den nyöppnade tatueringsstudion här nere på gatan - fyller för tusan år på söndag, & ska ge mig själv lite nytt bläck i present, åhåhå!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback