sunday, I don't know

hemma från jobbet idag då jag känner mig småsjuk & verkligen inte orkade ta mig dit imorse. de senaste dagarna på har varit alldeles för stressiga för att jag ska orka livet, så ah. men har haft roligt ändå, eftersom att jag mest bara har varit med grymma personer, mhm. drog ut en sväng efter jobbet i fredags också  - jag, Lucy, & Elsbeth hängde på El Camion ett tag. snackade lite med en ganska så söt kille som jobbar på en annan restaurang i samma företag också, men minns inte alls hur det gick eller så - har blackouts från den stunden till morgonen efter, haha ... jag borde verkligen inte få dricka tequila, nej. förmodligen inte alkohol över huvudtaget, då jag oftast bara gör idiotiska saker när jag är för full. herregud. NÅVÄL. skit händer.

idag ska jag mest bara ligga i sängen med diverse tv-serier & grejer. eller, måste dra till Tesco för att handla mat också, uhu ... ska trösta mig med något gott iallafall. måste även beställa lite grejer från diverse nätbutiker, samt köpa biljett till Hadouken!'s spelning i slutet av månaden, åhå!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback