I can't take my mind of what I've done

liten spontan utgång kring Shoreditch igår - satan vad folk däromkring är stela. drack som vanligt lite för mycket, men överlevde ändå. var väl inte den piggaste på jobbet imorse dock, men lyckades ta mig igenom lunchpasset utan större missöden iallafall. efter det så har jag i princip bara suttit på soffan här hemma & glott på lite tv-serier; drar igenom 2 Broke Girls igen, samt längtar efter varje torsdag då det kommer nytt avsnitt av The Midnight Beast! annars så följer jag mest bara Suits just nu, typ alla serier har ju uppehåll osv. nåväl, nåväl. så är livet.

nu ska jag tillbaka till tv-serierna, pusss så länge.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback