obviously something's gotta be done


photo: felicia

oj, vad allting har gått snett här borta. vi lever fortfarande, andas samma luft & gör inte mycket annorlunda än innan - men ändå har något gått så himla fel. igår fick jag höra så mycket grejer, fick veta hur andra upplever mig & vad jag egentligen har gjort. självklart så är inte allting mitt fel, men jag är glad att de viktigaste personerna i mitt liv just nu var ärliga & fick mig att verkligen tänka till. det här är misstag som jag ska lära mig av, så är det bara. jag har blivit någon som jag inte tycker om, någon som ingen annan tycker om heller. men nu så ska det bli ändring. ja!
fast jag är fortfarande rädd att du inte vill komma tillbaka till mig. lite rädd.

ni förstår nog inte alls vad jag pratar om, men det är okej - jag behövde bara skriva av mig lite. bjussar på denna fina låt istället! pusss.
Postat av: felicia

Oh, klickar in här 10987766578 gånger varje dag, uppdaaaateeeera meeeer!

Haha, nej men efter gymnasiet skajag också sticka till london precis som ni,och så har planen varit i några år :) Skulle va askul med fler bilder, speciellt från staaan.

/felicia

2012-02-20 @ 19:04:25
URL: http://wildyouth.webblogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback