working my ass off

jobbar jobbar jobbar jobbar jobbar jobbar & jobbar lite mera. & sedan sover jag. typ. rolig vecka. nä. värsta veckan på länge, om jag ska vara helt ärlig. vet ni vad som hände på jobbet för två kvällar sedan? jo, någon jävel (från jobbet) snodde 140 jävla pund från min väska inne i personalrummet. jag är fortfarande så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag är ganska så säker på att det var någon från köket, då vi har anställt en del nya där & ingen av oss riktigt känner dem - så jag hatar typ alla i köket just nu. ska prata med kökschefen ikväll & förklara läget, hoppas att han kanske kan tala vett med de andra grabbarna. fy fan alltså, får jag inte tillbaka pengarna så ska någon ha ordentligt med stryk. ska dra till polisen idag eller imorgon också, även om jag inte vet vad de kan göra åt saken ... men något, kanske.

NÅVÄL. måste snart börja göra mig redo för att dra till jobbet igen. vill verkligen verkligen verkligen inte, men försöker att trösta mig med att jag jobbar ihop med några favoriter ikväll iallafall. & att jag får lön imorgon, så varje timme där gör skillnad. behöver ju liksom pengar nu, HEHE.
Postat av: Mejva

Vilken jävla idiot, I feel for you! Hoppas det klarar upp sig iallafall.

2012-08-16 @ 16:58:24
URL: http://mejva.blogg.se
Postat av: Mich

Fy fan vad jävla lågt, läste på din tumblr. Berätta för chefen och gå till polisen, omedelbums. Kriga tjejen!
Annars ville jag mest bara tala om att dina senaste blogginlägg varit riktigt scyssta, älskar verkligen din stil och det du gör :) Cheers!

Svar: jag vet, & jag får tydligen ingen hjälp från någon av mina chefer heller ... de ba "ah, men man ska inte lämna värdesäker i personalrummet" - låter ju logiskt. eller inte. nåväl, ska gå till polisen idag & kolla läget. tack så hemskt mycket förresten, blir ju hur glad som helst nu! x
mia

2012-08-16 @ 18:33:10
Postat av: sara

Vet precis hur det känns att masa sig iväg till jobbet när man verkligen, verkligen inte vill. Du är så jävla duktig som kämpar vidare!

Svar: avskyr sådana dagar. men jag har sådan tur att jobba ihop med ett härligt gäng (de flesta iallafall), så det brukar kännas bättre när jag väl är där. men tack du!
mia

2012-08-17 @ 11:53:03



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback