what a perfect Wednesday

photo: me

ah, först brunch då (se föregående inlägg), sedan lite häng hemma i lägenheten i väntan på en man som skulle kolla våran tvättmaskin som gick sönder för en & en halv vecka sedan - han lyckades öppna luckan så att jag kunde ta ut mina underkläder, samt konstatera att det kommer bli billigare för våran landlord att fixa en ny tvättmaskin istället för att försöka laga denna. SCORE. efter det tog jag tåget till New Cross för att hänga hemma hos Elsbeth (som jag jobbar med) & hennes housemates; vi lyssnade på musik, snackade skit, lagade mat, spelade kort, & allmänt chilled out. hur fint som helst, diggar den tjejen som fan. göras om? ja tack.

nu sitter jag iallafall hemma i vardagsrummet med en kopp grönt té & ska snart göra mig redo för sängen. dubbelskift imorgon, wohooo ... men ledig på fredag iallafall, & på lördag jobbar jag bara lunchskift, woho!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback