this world is just illusions

dubbelskift igår, dubbelskift idag. hade sönder minst två glas under kvällen, började grina för att jag inte orkade mer stress, tappade bestick överallt, var i vägen för andra mest hela tiden, kunde inte förklara vad kikärtor är för något, skrattade åt en kollega som hade fått olivolja över hela foten, blandade svenska med engelska, & fick gå hem tidigare. vilken jävla dag. tur att mina favvisar jobbade iallafall.
kan ju även nämna att vädret var galet; sol, regn, hagel, åska, mulet, dugg, sol, grått. vad fan.
nu ska jag ta ett varmt bad, sedan sova. god natt lovers.

ps, du kom förbi oss idag igen. jag vågade inte ens säga hej.
Postat av: sara

Låter verkligen som en galen dag, och galet bra är du som överlevde! (vågasägahej!)

Svar: it sure was. haha, tack för peppande ord va! (skavågasnartok)
mia

2012-08-28 @ 14:16:34



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback