let me hear you make decisions, without your television


photo: me
jag har en smutsig spegel, hej hej. mina ögonbryn är förresten inte feta & ojämna irl, jag lovar.

vaknade runt nio idag, & trots att jag fortfarande var trött efter gårdagens långa dubbelskift så bestämde jag mig för att lämna sängen. sitter nu här & gör inget vettigt, men ska häva i mig en andra kopp kaffe & hoppas på lite mer energi. kanske skulle äta något också, ehehe. nåväl, jag är ledig idag & har inga större planer - tänker nog mest kolla på Friends, gå ut för en powerwalk, kanske skejta, städa lite, & eventuellt ringa våran landlord för att be om hjälp med tvättmaskinen som har gått sönder (med alla mina underkläder instängda, cheers for that).

annars såååå ... ja. hej.
Postat av: Mimmi

Snygg!

Svar: tack va!
mia

2012-08-23 @ 18:24:49
URL: http://whatsernames.blogg.se
Postat av: Dzana

LITE HET.

2012-08-23 @ 22:44:05
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com
Postat av: Evelina

Snygg, yep!

Svar: thanks doll!
mia

2012-08-24 @ 20:30:48
URL: http://hhivefive.blogg.se
Postat av: sara

Sry, kan inte låta bli att garva åt tvättmaskinen :D hell ye!

2012-08-28 @ 14:14:04



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback