thoughts in Cambridge Court a Tuesday night

kvällsskift igår, & sedan utgång med ett par stycken från jobbet. var hemma runt två inatt, så fick omkring fem timmars sömn innan det var dags för ett lunchskift - lite bakis, lite trött. men det gick iallafall, & efter det så har jag hängt vid tatueringsstudion & snackat design igen, sedan dragit ut på powerwalk, & så har jag suttit här. spännande dag, oh ja. imorgon är jag iallafall ledig, & jag ska starta dagen med brunch tillsammans med en fin Linn (+ vän) som är här en sväng från Sverige. efter det ska jag hänga i lägenheten & vänta på någon som ska komma för att fixa våran tvättmaskin ... mina underkläder har varit instängda i en & en halv vecka nu, ehe. förhoppningsvis kommer de hit rätt tidigt iallafall, så att jag kan spendera eftermiddagen med Elsbeth på något café. det vore sjyst. NÅVÄL. snart dags för sängen. pusssgodnatt.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback