welcome to CC12




photos: me
(har ett nytt redigeringsprogram som jag inte riktigt förstår mig på, så bilderna blev väl så där ...)

så, lite utav lägenheten då! ena delen av sovrummet som jag delar, vardagsrummet, & badrummet.
självklart så har vi ett kök också, men det gjorde sig inte särskilt bra på bild. finns även två singelrum, men de ville jag inte fotografera, ehe.
jag trivs, mhm.
Postat av: Sofie

Oh looks nice :D

2012-04-19 @ 21:52:39
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback