sunny Oxford Street


photo: me


råkade hänga med Ellie & Daniel till Joiners Arms (lokala gayklubben) igår. var dock inte tillräckligt onykter för alla människor & den dåliga musiken, så jag var som allra gladast när vi drog hem & käkade pommes frites, ehe. sov lite längre än planerat idag också, men det blev ändå en liten sväng på stan tillsammans med Justina i det underbara vädret! provade ett par svarta Vans Authentic, vilka jag förhoppningsvis kan köpa nu i veckan eller så (sparar all dricks jag får på jobbet till de skorna - har hittills fått ihop £35, så saknar bara £10), wiiiieeeee.

sedan drog jag hem & hängde lite i lägenheten as usual. drog även ut på en powerwalk/joggingrunda idag igen - behövde komma ifrån mina egna tankar lite. har en del jobbiga sådana just nu, men försöker verkligen att inte bry mig om det & bara låta saker bli som de blir.

nu måste jag iallafall gå & sova - har mitt första dubbelskift imorgon (11.00-00.30 typ, härligt). så, god natt lovers.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback