sunday sunday sunday

så, hade mitt första någorlunda riktiga skift på restaurangen igår. 18.00-01.00 typ, helt galet. men det var mestadels roligt ändå, fast det beror väl mest på att de flesta som jag jobbar med är trevliga & roliga (särskilt Pat, som typ hjälper mig med allt & utmanar mig osv osv). men ah, good fun iallafall! tjänade ungefär £11 i dricks också, ehe. vet dock inte riktigt om det här jobbet är något för mig ... men tänker ge det några chanser till.

idag har jag hur som helst tänkt att bara ta det lugnt i lägenheten - var som sagt ute i torsdags (som jag knappt minns något av, bra där) & även i fredags (vilket var roligt, men kanske lite spårat på slutet), så jag som inte är särskilt van att gå ut så ofta nu för tiden är lite lagom sliten ändå, mh.
måste iallafall gå till Sainsbury's eller Tesco för att handla mat, samt fixa med lite ansökningar till jobb & utbuildningar inför hösten. yeh yeh yeh.

ps. har fixat ett redigeringsprogram för bilder nu, så snart ska det bli lite mer av den varan här. pusss.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback