"it's all gravy"

ledig idag, wowowow. ledig imorgon också, & då blir det klubbutgång i Notting Hill! två liveband, sköna dj's, gratis inträde, billig dricka, trevligt sällskap - så vem kan klaga, liksom? ska bli ganska intressant att träffa ett par personer där också, med tanke på att det var ett tag sedan vi senast sågs ... får se vad som händer & hur det blir, helt enkelt. kommer dock sakna en viss Felicia, mhm (vi var stammisar på klubben, ehe).

hur som; ledig tills på torsdag eftermiddag nu då. har inga särskilda planer för dagen, men funderar på att ta mig in mot Oxford Street osv för att kika i lite butiker. ryktet säger att Topman har en del sjysta mössor & hoodies just nu, så det måste jag spana in (trots att jag tycker att det är lite småpinsamt att handla från herravdelningar, men w/e). får se om jag vågar svänga in på Primark också, brukar vara kaos där mest hela tiden ... annars kommer jag väl hänga inne på Urban Outfitters, Vans, Drop Dead, Topshop, & lite andra grejer däromkring. yesss. ifall ni ville veta, liksom.

nu ska jag lyssna på lite mera Hadouken! & börja göra mig anständig för att visa mig utomhus. pusss.

ps. rubriken är min nya favorit-replik (eller vad man ska kalla det). så bra & klockrent.
Postat av: felicia

NEJ! JAG TELEPOTErAR MIG NUUU!!! Vill dansa med dig :( ♥

hälsa alla nära å kära från mig! Kommer mr. D hänga där montro? Eller är de IC1 som spelar?;ooooo

2012-04-24 @ 18:17:30
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Carl penter

Topman är klockrent! Deras logistik fungerar som rinnande vatten, snabbt ut med kläderna i butiken när det är slut, sköna brovers där.



Primark låter dock lite luffigt?



Bra drag i Notting? har du besökt tyrolen något?

2012-04-27 @ 10:06:56



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback