brilliant bloody sunday

åååh, idag har varit en sådan bra dag! försov mig förvisso ungefär en timme imorse, så fick stressa rätt så mycket, men hann ändå komma till jobbet i tid. jobbade från klockan elva till klockan fem, men stannade kvar i ungefär tjugo minuter extra för att dricka gratis kaffe & hänga lite med de andra som var där idag. hela dagen flöt förresten på hur bra som helst & jag hade grymt roligt, mhm! sedan åkte jag hem & drog ut på en timmes powerwalk/joggingrunda (det gäller att passa på när man har energin & när det inte regnar eller så), vilket var hur skönt som helst. & efter det har jag mest bara hängt här vid datorn faktiskt. har inga särskilda planer för kvällen, så kommer kanske kolla på en film eller något bara. mys!

imorgon är jag iallafall ledig, så då ska jag hänga på stan med Justina & kanske spend some moneyyy. fingers crossed för fint väder, ok.
Trackback