back where I belong

ja ni, då var jag i London igen. är uppriktigt förvånad över att jag ens lyckades ta mig hit idag, med tanke på att jag var hos Angelica alldeles för sent igår (kom hem vid fyra inatt) & har haft bakfyllan of doom idag. varvade mellan att packa väskan & att hänga vid toaletten hela förmiddagen idag, vilket kändes lite sådär. men på något vis så lyckades jag packa allting (hoppas jag) & dra iväg till Arlanda. väl där var det bara att checka in, gå ombord på planet, & sedan sova i ett par timmar. tunnelbaneresan från Heathrow till Bethnal Green gick helt okej också, men det där med att släpa på en tjugosex kilo tung väska är väl inte det allra roligaste, haha ... nåväl, nu är jag i lägenheten iallafall. allting känns jättekonstigt, men ändå rätt så bra. tror att jag ska kunna trivas här faktiskt. men ja, ska väl bara sitta här & chilla lite nu, sedan sova innan jag dör. pusss!
Postat av: f

din blogg är nu länkad, woopwoop!

2012-04-09 @ 11:13:22
URL: http://feliciaferanna.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback