we ran like vampires from a thousand burning suns



photos: me

trots jobbigt väder & lite för mycket folk så vad den här dagen en av de bästa på länge. den där Elin alltså, hon är för bra.
vi promenerade (& gick vilse) över fel sida av stan, letade efter en jacka åt mig, fikade asgott, pratade & skrattade. precis vad jag behövde!

något annat bra var såklart Johan på Sawhili Bob's som än en gång hjälpte mig med mina förbannade cheeks. den kind som bråkade tidigare är nu lugn & fin, men istället så har den andra bestämt sig för att krångla. men han fixade lite, bytte till mindre kulor & gav mig en slags spray med havssalt + vatten (typ som koksaltlösning, fast bättre). så nu hoppas vi på det bästa! har haft dem i över två år & de har ännu inte läkt. kul osv.

nu ska jag göra mig redo för att krypa till sängs. är helt sanslöst trött & ska försöka gå upp någorlunda tidigt imorgon också. good night, lovers.
Postat av: H.

What is the name on the font that you've used to header? I absolutely loved it! :D

2011-09-15 @ 22:41:49
URL: http://keepgoingon.blogg.no/
Postat av: H.

re: thank you so much!

and btw, I looove your blog so much! Too bad I don't understand swedish.. Or, I understand a little bit, but yeah x3

The pictures are nice btw ^^ I adore black & white pictures <3

2011-09-15 @ 23:07:44
URL: http://keepgoingon.blogg.no/
Postat av: Dzana

FAN VILKEN MÄKTIG KAKA, JAG VILL MED

2011-09-16 @ 10:35:23
URL: http://nannadoo.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback