just another lonely thursday (which was quite alright)


photo: me


WALL OF TEXT:
idag var en sådan dag då jag egentligen hade kunnat stannat kvar i sängen. men jag klev upp rätt så tidigt & spenderade ena halvan av dagen framför datorn, andra halvan i huvudstaden. jag hoppades att någon skulle vilja träffas för en fika, men alla jag hörde av mig till var upptagna med annat eller så. trist tyckte jag, som verkligen hade behövt träffa någon för att bara prata lite idag. men men, jag gjorde det bästa av situationen & åkte till Barista vid Medborgarplatsen för en fairtrade is-chai med sojamjölk. asgott, of course. så där satt jag en stund, sedan begav jag mig in till city & kollade lite affärer. sedan på Kungsgatan utanför Sergelbiografen stod en tjej med gitarr & spelade/sjöng, & precis när jag gick förbi så började hon spela Rise Against's "Swing Life Away". så jag satte mig på en slags bänk framför & mimade med i varje ord. hon var verkligen jätteduktig (vilket jag sa till henne efter att jag gav henne mina enda lösa 15 kronor), fast det vred sig lite i hjärtat av låtvalet ändå.
MEN JA, sedan mötte jag upp mamma & åkte hem med henne. större delen av dagen var lite usel, men den blev det rätt fin till slut!
Postat av: sofia

förlåt :(

2011-09-29 @ 22:47:29
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: Lisette

Åh, vad tråkigt att ingen kunde träffa dig i stan :( Jag både hatar och älskar att gå på stan själv. Älskar - för att jag kan bestämma själv vart jag vill gå och kan spendera exakt så mycket tid jag vill i varje affär. Hatar - för att man känner sig så jävla ensam.



Hade lätt tagit en fika med dig ifall jag bodde i/närmare Stockholm. Men just nu så har jag ju en ganska bra bit dit!

2011-09-29 @ 22:52:37
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: felicia

häng med mig nästa helg då jag kommer ner? : >

2011-09-30 @ 10:23:13
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Zoe

åh, is-chai <3

2011-09-30 @ 12:34:42
URL: http://wolfbyheart.blogspot.com
Postat av: felicia

sv; funnii! :'> jag vet dock typ ingenting, inte när jag kommer, hur länge ja ska stanna och vart jag ska bo. De enda jag vet att jag ska på dedär foto grejset på torsdag, så måste typ dit onsdag. Men vore kul att vara där lite extra, så jag inte bara drar ner, fotar och drar hem lixom.

2011-09-30 @ 13:14:56
URL: http://katkarapus.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback