once upon a time I could take anything, anything

god morgooooon. jag har varit vaken i typ en timme nu & har ännu inte dött. vanligtvis brukar jag gå upp någon gång mellan 12-13 på dagarna, vilket betyder att jag somnar runt 2-3 på natten. så ah, lite trött här va. men jag ska på något möte på arbetsförmedligen idag, så ah.

annars så är väl saker & ting rätt så bra. det enda jag egentligen känner att jag kan klaga på är vädret (regn & storm typ) & det faktum att ingen vill hänga med på spelningen med Enter Shikari nästa måndag. visserligen är jag glad att jag inte känner särskilt många som lyssnar på dem, eller ens vet vilka dem är, då jag inte vill dela med mig av saker som jag älskar så mycket att jag får ont i hjärtat. men ändåå. trist utan sällskap.
NÅVÄL. det kommer bli grymt hur som.

nu ska jag äta mackor med cream cheese gjord av tofu, om nom nom. hörs kanske senare, lovers!
Postat av: Dzana

Jag hade gått med dig på vilken konsert som helst nästan baby. <3

2011-09-14 @ 10:32:17
URL: http://nannadoo.blogg.se/
Postat av: felicia

om jag inte hade bott så jävla långt bort hade jag gärna joinat dig! : >

http://www.youtube.com/watch?v=wngyXhTx4pc&ob=av3e

den videon får mig så glad!

2011-09-14 @ 11:46:58
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Har samma dilemma när det gäller att behöva gå ensam på Enter Shikari. Dock imorgon i Gbg. Suger lite smått, men man lär väl garanterat inte tänka på det under spelningen :3

2011-09-17 @ 22:05:30
URL: http://phantomrider.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback