how long will we fall for this?

somnade någon gång efter 02.00 igår natt. lämnade sängen vid 15.00 idag. braaaaa däääär.
drömde om bl.a How I Met Your Mother, NANA, & folk som blev attackerade av björnar typ. what's up with that?
förstår inte riktigt hur jag kan sova så länge eller så mycket ... det ska ju räcka med 6-7 timmars sömn, så varför sovar jag nästan dubbelt så mycket ibland? jag blir inte pigg av det, snarare tröttare & segare. ååh, måste skaffa vettiga sömnrutiner alltså. & massa andra rutiner.
ANYWAY. har inga planer idag, annat än att kolla på något avsnitt av Breakout Kings & äta mat. värt. puss.
Postat av: Anonym

Kan ju vara på grund av att hösten är på G eller att det är någon infektion i kroppen, sömn är ju den bästa medicinen! :) Har samma problem just nu.

2011-09-05 @ 16:33:05
Postat av: mia

anonym: ne, jag har haft taskiga sömnrutiner i ungefär två år (efter att jag slutade gymnasiet typ). beror väl på att jag inte har något att göra om dagarna, haha ...

2011-09-05 @ 16:53:52
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback