wednesday:

i ungefär en & en halvtimme har jag nu suttit här & bara stirrat. har förvisso gott chai-té som sällskap, men känner mig ändå helt ... meningslös. eller alltså, mer som att jag inte gör något av nytta (vilket jag ju inte gör). har en kort lista på saker att göra idag, så det är väl bara att sätta fart. dra igång lite sjyst musik & ta tag i dagen liksom. eller så sitter jag här en liten stund till & gör inget av någon som helst nytta. aah, låter bra det.
fast måste ju lägga undan lite tid för att kolla på mina nya dvd'er också, åhåhåhå.

annars då? Fairtrade-kursen igår gick bra! känner mig rätt så pepp på hela grejen faktiskt, att få vara en del av något som är bra för världen.
har även fått hem grejer från Yves Rocher som jag ska recensera, så det dyker väl upp i början av nästa vecka eller så. asfina grejer!
men eh, försöker planera helgen lite också, vill liksom göra något annat än sitta här. fast ska nog delta i en slags demonstration på lördag iallafall, men en liten utgång eller så vore ju inte helt fel det heller. måste bara hitta sällskap & någon sjyst klubb med billig dricka, haha ...
Postat av: catarina

sv. jahaaa var det så enkelt haha! visste inte att det var länk till varje inlägg som låg under 'permalink' förstår du, pucko man är haha! men tack då ;>

2011-10-12 @ 15:08:02
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: ja åh så himla mycket jag provat har varit alldeles för starkt för min hy, medan typ allt anpassat för känslig hy är för fett och tvättar inte tillräckligt rent för mig. Hoppas verkligen den jag provar nu kan vara något mellanting :>

Men vad bra, då gör jag ett inlägg om det sedan då :D

2011-10-12 @ 15:49:39
URL: http://todaysvomit.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback