I will not be that way, I'll take it day by day


photo: me


hemma i skogen igen nu dååå. Falun var mysigt & lite långtråkigt på samma gång, men det var iallafall fint att träffa farföräldrarna igen! ♥

idag har jag åkt till ICA i jakt på deras egna havremjölk, men tydligen så står den på någon hylla helt åt helvetet från mejeriavdelningen, så jag fick nöja med mig någon mjölk från Oatly (som tyvärr inte var lika god, men men). & det är väl det mest spännande som hänt mig idag, haha ...
just nu lyssnar jag på Does It Offend You, Yeah? & funderar på att kolla på någon film eller så. eller bara sitta här. eller gå på promenad. hm.
Postat av: Tiss

Menar du solhavre? Sjukt gott! Både den vanliga och den med vaniljsmak är väldigt goda :)

2011-10-08 @ 17:06:19
Postat av: mia

Tiss: yesss, solhavre är det jag snackar om. visste inte att den fanns i vaniljsmak faktiskt, kanske skulle testa den!

2011-10-08 @ 17:13:35
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback