blah blah blah blah

psykologmötet igår gick bra & hon är villig att ge mig behandling osv, så förhoppningsvis kan jag vaccineras mot TBE inom någon månad eller så. svängde även förbi Julia i Västerås & fick min hårförlängning isydd, samt gick en snabbrunda på stan!
idag åkte jag till Stockholm med pappa & lillebror för att gå på en ayurvedisk konsultation. min vata är tydligen svag, så jag fick recept på lite grejer att dricka för att få mer energi osv. orkar inte förklara något, är ni intresserade så får ni fråga eller google:a runt lite.

annars så har jag inte gjort mycket utav nytta idag, som vanligt.
Postat av: jessica

åk med mig till reading :D

2011-06-02 @ 22:23:09
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: jussi

hej! jag hoppas att jag inte låter som en galning nu, men jag såg i jescas blogg att du var sugen på att åka till reading, vilket jag också är, så ifall du verkligen ska åka och inte har någon att åka med kanske vi skulle kunna åka tillsammans? haha jag känner mig knäpp nu men ja, bara en galen idé. :D

2011-06-03 @ 01:15:24



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback