things happen for a reason, right?

alltså, jag har tänkt på en sak; jag tror att en del personer kommer in i ens liv av en anledning. att man behöver dem för stunden, eller en längre period, för att själv kunna utvecklas & gå framåt. på senare tid har jag släppt taget om några personer som jag inte längre känner att jag har någon "nytta" av. men till viss del är jag tacksam över att de har funnits i mitt liv, för de har lärt mig mycket - både om mig själv & om annat. jag har insett hur jag vill & inte vill vara som person. visserligen mest på grund av misstag som jag gjort tack vare dessa personer, but still.

jag försöker även att inte ångra någonting, eftersom att ångest bara är jobbigt. men det är väl en del saker som jag önskar att jag gjort annorlunda. men gjort är gjort & jag får bara försöka gå vidare, tänker inte bry mig om det längre.

oh well. behövde bara få lite tankar ur mig.
Postat av: veronica

så sant så..

2011-03-23 @ 11:50:11
URL: http://mantheniel.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback