Rise Against, 19/03/11



photos: me/mum


ah, samma här då; finns inga ord som räcker till. jag är Zach evigt tacksam för att han fixade så jag fick hamna på gästlistan.
jag fick även ta med en vän & valde att ta med min lillebror. mamma skjutsade dit oss & frågade vid biljettluckan ifall det fanns några biljetter kvar (trots att det stod att det var slutsålt) & vad tror ni? jo, det fanns en biljett kvar. it was meant to be, typ.

utdrag från ett inlägg som jag skrev på min tumblr tidigare idag:
Rise Against has always helped me through hard times, but this time they really saved me. seeing them live again, singing my heart out, was exactly what i needed. now i can really start over & forget about some rough stuff that’s been going on lately & just focus on myself & enjoy life. i’m gonna fucking make it. this isn’t giving up, no, this is letting go.
Postat av: evelina

alltså ÅH, önskar att jag också var där, fan att jag bor i göteborg ibland alltså, fan att jag är fattig haha :(

2011-03-21 @ 13:26:34
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: lisa

jag var också där :) så jävla grymma dom var!!!

2011-03-21 @ 16:55:19
URL: http://lisaasp.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback