the donut bun


photo: me

även jag har hakat på trenden med "donut buns". mest för att jag tycker det är så himla skönt att ha håret uppsatt (speciellt när jag bara sitter hemma), men också för att jag har sabbat mina extensions lite, ehe .. fick iallafall alla tips jag behövde från Suzanna! check out her blog, ok?
inte den bästa bilden kanske, men notera gärna världens finaste kudde i högra hörnet där! ja, det är Hello Kitty. ♥

idag är det, vilket ni förmodligen redan vet, söndag. jag klev ur sängen för ungefär en timme sedan & har sedan dess druckit té & bara suttit här. har inga andra planer än att kolla på film/tv-serier idag faktiskt (as always). eller, har lite småsaker som jag måste fixa ... får se hur det går.
Postat av: Suzanna

Blev ju skitbra! :) Tack för länken också!

Pussss!

2011-06-19 @ 19:25:53
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Nettle

Okej, this is going to sound really random.

Men kan inte du göra en lista med dina favoritserier/filmer någon gång? :)

2011-06-19 @ 20:31:40
Postat av: mia

Nettle: visst kan jag det! fixer ett inlägg under veckan :) tack för tipset!

2011-06-19 @ 20:48:56
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Joss

sNYGGT!

2011-06-20 @ 10:26:59
URL: http://jrietz.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback