Q/A

Q: Nettle om London; part two:
åhh, va bra med den där vegetariska restaurangen!! ska till London i augusti, kommer lätt äta där då! :)
är du också vegan? några mer tips som vegan/vegetarian i London i så fall? :D

A: ta med mig? haha, nej men .. jag blir ju lite lätt avundsjuk här va. men hoppas att du kommer ha det bra där borta!
jag är (dessvärre) inte vegan, men har varit vegetarian i hela mitt snart-tjugoett-åriga liv. jag har som framtidsmål att bli vegan, men för tillfället har jag inte riktigt viljestyrkan för det. dock försöker jag köra på veganska alternativ när det finns (& när jag orkar)!
innan vi åkte till London så kollade min mamma upp en del restauranger här; http://www.veganlondon.co.uk/eat/index.htm
hoppas det hjälpte!
Postat av: Nettle

Okej, tack så mycket! Ska kolla in länken nu på en gång.

Ta små steg i taget så är du snart vegan, you can do it! ;) Nej men vegetarian är ju också jättebra, och att du kör på det veganska ibland!

2011-06-17 @ 14:27:44



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback