London calling

tar alltså flyget till London tidigt imorgonbitti & stannar där tills på tisdag!
har ni några sjysta tips eller liknande att dela med er av? shopping, restauranger, sevärdheter, etc?
Postat av: Deniz

primark och camden ofc :) sen tycker jag att du ska fortsätta blogga och mer, jag kommer alltid läsa iaf :*

2011-06-03 @ 16:37:05
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Nettle

Säger detsamma som Deniz, Camden och Primark! Om du ska till Primark så är det bästa att vara där när det öppnar, då ligger allt som det ska och det är inte så mycket folk heller. Sedan finns det ju självklart en del bra affärer på Oxford Street! Tycker också att du ska ta en tur i en av alla de parker som finns, t.ex Hyde Park. Restauranger vet jag inte riktigt, har för mig att Bella Italia är gott! Big ben kan ju vara rätt mäktig att se och London Towers eller va den där bron nu kallas, och jag tycker att du ska gå på bio, jättemysigt ju! Haha, vad mycket det blev, hoppas du läser detta innan du åker! :p Ha det så bra iaf! :D

2011-06-03 @ 19:03:16
Postat av: Veronica

Ha det underbart i London =)

2011-06-03 @ 19:12:28
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Suzanna

Have fun!!

2011-06-03 @ 19:53:36
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback