hello friday

nu sticker jag mot huvudstaden för årets första & enda studentmottagning för min del!
gulligaste Elin har alltså blivit stor tjej & tagit studenten. själv känner man sig lite lätt gammal som gjorde hela grejen för två år sedan, haha ..
hörs antingen senare ikväll (eftersom jag inte har råd med utgång) eller imorgon. later dudes!
Postat av: Lisette

Åh, och jag tar studenten nästa år. Gud vad jag peppar! Speciellt nu då man ser alla glada studenter åka runt på flaken och se sådär superlyckliga ut. Haha!

2011-06-10 @ 16:47:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback