maybe we've outgrown all the things that we once loved

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om här längre, känner mig missnöjd med i princip allting som har med min blogg att göra ...
större delen av min tid spenderar jag bara hemma, så jag har väl inte särskilt mycket att berätta om. jag är inte särskilt duktig på att fotografera, så bilder blir det rätt lite av. jag lyssnar mest bara på två olika band, så musik är kanske inte det roligaste ämnet att skriva/läsa om då. jag är rätt less på materiella ting & vet inte riktigt vad jag tycker om, så det blir inte så mycket av den varan heller. jag tycker inte om att ta bilder på mig själv, så det kan vi nästan glömma helt. jag har inte mycket att säga, helt enkelt. funderar på att radera det mesta & kanske lägga av.

men jag vet inte. går igenom arkiven så länge & återkommer när jag har något vettigt att dela med mig av.
Postat av: matina

sluta inte! tycker din blogg är jättebra ju!

keep up :)

2011-07-21 @ 17:56:07
URL: http://stylebyina.blogg.se/
Postat av: Suzanna

Går också runt i dom tankarna lite från och till. Men jag tror att alla har lite sånna perioder. Motivationen kommer och går. Uppdatera lite när du känner för det helt enkelt. Jag tycker om din blogg som den är :) Men ja, känner du för det så får det gärna bli lite outfits eller varför inte lite bloggtips eller liknande? Bara du inte lägger av!

2011-07-21 @ 20:13:25
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jussi

Åh, jag hoppas att du inte slutar. Gillar verkligen din blogg, det känns som att vi är ganska lika och det är skönt att läsa om någon som verkar vettig, ganska svårt att hitta nuförtiden.

2011-07-21 @ 21:24:56
Postat av: Lisette

Håller med Jussi där. Gillar din blogg och du verkar vara en alldeles underbar tjej!

2011-07-22 @ 00:31:47
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Anni

Neej!! du får inte sluta! Jag älskar din blogg, faktiskt så är det nog min favorit! och jag tycker faktiskt att du tar jättebra bilder! :D

2011-07-23 @ 15:15:06
URL: http://itsanni.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback