today's blah blah blah

kognitiv beteendeterapi för femte gången idag då. fick kolla när två personer blev vaccinerade, vilket inte såg särskilt roligt ut .. men jag reagerade ändå lugnt & sansat, så vi verkar göra framsteg iallafall! kanske så kan jag ta den förbannade TBE-sprutan snart.

men bortsett från det så har jag inte gjort så mycket idag. eller jo, hämtade ut shortsen från One Teaspoon. jag är kanske lite förälskad.
nu ska jag göra mig redo för sängen & ett avsnitt av Criminal Minds. drar in till huvudstaden imorgon!
Postat av: Suzanna

Åh bild!! :)

2011-07-06 @ 23:12:32
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisette

åhh, vill se shortsen!

2011-07-07 @ 00:10:50
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Frida

Hittade den på rean på lindex här i Uppsala! :)

Vet dock inte om dom fortfarande säljs men den är ifrån lindex i alla fall :)

Hur funkar kbt:n för dig?

Jag ska själv börja nu till hösten och jag vet fortfarande inte riktigt hur det kommer gå till?

2011-07-07 @ 11:56:22
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Frida

re: Ja gör det! om du har tur så finns dom fortfarande :)



ah okej. Så man får helt enkelt försöka utföra lite uppgifter gällande det man behöver jobba på? :)

Hoppas att det funkar för dig i slutändan i alla fall!

2011-07-07 @ 12:33:59
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: sara

Jag träffade dig idag! (jag är hon den där som kom och knacka dig på axeln vid spärrarna) och jag måste bara säga att det kändes sjukt weird! en person man sett på massa bilder och läst en hel del om går plötsligt förbi en och är där!



Ville säga något om håret (skitfint) och shortsen (avundsjuk!) men allt bara trillade bort när jag fått ur mig att jag gillar bloggen :) den är varken pretto eller sönderpeppad som så många andra, keep it up!



juste, hade jag inte sett ut som skitgångertvå just idag av alla dagar hade du fått ställa upp på bild! så söt!

2011-07-07 @ 19:39:32



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback