tuesday / wednesday

idag har jag varit i huvudstaden & köpt ett par grymt snygga kängor, samt varit på bio med Angelica. vi såg Easy A, trots att vi båda har sett den innan. men hon hade fribiljetter & den är ju så bra, så ah, varför inte liksom?
upptäckte även att mitt sl-kort gäller till klockan halv tio imorgonkväll, så det blir nog att lämna skogen imorgon också. dock vet jag inte om jag har något sällskap eller så, men jag tar alla chanser jag får att komma härifrån, även om det innebär att jag måste gå ensam på stan.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback