this weekend


photo: Angelica


hemma från Stockholm & allting nu.
har haft en riktigt bra helg! igår spelade vi mest tv-spel, men vi hann med en film & lite annat roligt också. idag har vi gått på stan & sedan spelat coca cola monopol (som är precis som vanligt monopol, fast med coca cola-relaterade saker istället) i ungefär fyra timmar. trots att jag testade en ny teknik som gick ut på att inte köpa en enda gata/ruta så var det ändå två stycken som förlorade innan mig! ganska roligt ändå.

nu har jag iallafall tänkt sova, för imorgon måste jag till AF i Enköping & sedan ska jag åka rullskridskor i några timmar. busy day!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback