no tattoo today

på bussen mot Bålsta fick jag ett sms från min tatuerare som förklarade att det råkat bli en dubbelbokning idag, så tyvärr fanns det ingen tid för mig att tatueras. kändes väl sådär, med tanke på att jag varit så nervös & samtidigt sett fram emot att göra det idag. plus att jag var tvungen att gå upp vid 06.30 imorse. men vi kör imorgon istället, kl. 14-16! som plåster på såren kommer jag få det hela lite lite billigare också.

så, vad ska jag hitta på idag då?
Postat av: jennifer,

segt att vänta en dag. när det kommer till jag kan aldrig bärga mig när jag ska till tatueraren. himla fint att minska priset dock.

2011-01-18 @ 12:50:20
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Dzana

ASVÄRT att det blir billigare! Kommer gå braaa. Känns så skumt när du typ "Ska tatuera mig första gången" känns som om du redan har en massa typ haha, ROCKIG BRUD...

2011-01-18 @ 13:19:23
Postat av: Suzanna

fan va synd :( men ja asvärt att det blir billigare iaf! tur i oturen lixom.

2011-01-18 @ 17:59:53
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback