is this it / this is it

jag har gått vidare. ja, det har jag. jag kan till & med, nästan, säga att jag faktiskt är glad för din skull. jag är såklart glad för min skull också, för jag mår mycket bättre nu. jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill, med vem jag vill, utan att behöva förklara eller höra av mig. jag behöver lite "me-time" & det är precis vad jag har nu. jag träffar nya människor, jag ser & gör nya saker, jag tar hand om mig själv & jag klurar på vart min väg leder. vart jag kommer hamna.

mitt nyårslöfte nummer ett är att flytta hemifrån innan jag fyller tjugoett, vilket är om exakt sju månader. jag ska klara det, så är det bara. vart jag ska flytta vet jag inte än, men det visar sig. jag har även lovat mig själv att skaffa mig en hobby, bli lite mer spontan, våga vara mig själv & inte ångra de val eller saker jag gör.

good night.
Postat av: Alekk

Låter skitbra Mia! Sen måste vi ses snart också tycker jag (:

2011-01-06 @ 02:23:45
URL: http://brootalsex.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback