we're so close, to something better left unknown


photo: me


igårnatt fick jag för mig att klippa & klistra lite, så detta står nu ovanför min spegel. finfint.
citatet kommer från Metrics låt Gimme Sympathy, ifall någon undrade. & nej, tejpen syns typ inte irl.

idag hade jag tänkt åka till Stockholm, men på grund av vädret så går det typ inga bussar/tåg .. så jag vettefan.
men imorgon är det iallafall säkert att jag ska åka in! dock vet jag inte om jag har sällskap då, but i hope so.
Postat av: sofia

jag kan bara efter sju imorgon :(

2011-02-11 @ 13:01:07
URL: http://stopteasingme.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback