today's the day i go up in flames

vill inte vara den som är den, så nu ska jag bli glad igen! ska tagga livet & vara lycklig över hur fantastiskt bra allting faktiskt är just nu - jag hänger i London, smakar på livet, träffar häftiga människor & bara lever. för tillfället så spelar det egentligen ingen större roll ifall jag stannar kvar här eller om jag drar hem igen, jag kan vara glad vart som helst! fan hörni, livet löser sig. det är tungt ibland, men man får tänka om då. wink, peace & pout.
Postat av: Aleksandra

Hakuna Matata, as they say ;) Happy christmas!

2011-12-24 @ 12:05:38
URL: http://www.alexhill.blogg.no
Postat av: alexandra

Sjukt bra, fortsätt så.<3

2011-12-24 @ 18:50:52
URL: http://atypi.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback