a little bit mental

årets sista fredag. årets näst-sista dag. jaha, så hur har det här året varit då? hur var 2011?
det började grymt, fast blev ganska snabbt lite jobbigt - sedan vår & då tror jag att det mesta var bra - efter det kom sommaren som egentligen mest var tråkig & slöseri med tid (fast vissa dagar var lovely) - hösten var mestadels bra & mysig - & de senaste månaderna har varit ganska underbara. dock är det lite knepigt nu, men men. med ett intressant, fast lite händelselöst, år i ryggen välkommnar jag år 2012 med öppna armar!

planerna för imorgon är fortfarande lite osäkra, men vi ska iallafall hänga kring London Eye vid tolvslaget för att se fyrverkerishowen! men innan det så vill jag besöka detta & dansa till RouTs (sångaren i Enter Shikari) sjysta dj beats. efter tolvslaget funderar vi iallafall på att dra till The Underworld i Camden, fast vi har inte fixat några biljetter än ... ehe. oh well, blir nog tjockt hur som! hur ska ni fira in det nya året, lovers?
Postat av: Malin

Låter som en asnajs nyår för er!

Jag ska fira nyår på en liten fest i hålan (skurup) där jag bor. Men det är med mina närmsta vänner så det blir nog grymt ändå!

2011-12-31 @ 00:53:27
URL: http://firewolf.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback