q's & a's

åhh, låter ju hur grymt som helst! stört avis haha.
måste bara fråga va det är för recruitment centre du skrev om? finns det flera såna i london o hjälper dom vem som helst att hitta/söka jobb? hur tycker du annars att "arbetsmarknaden" verkar? äre lättare att få jobb där än back home? typ ett schysst butiksjobb liksom :)A: jag antar att det finns en hel del sådana här omkring, men det vi besökte var för ett företag som heter Inditex - de äger b.la Zara, Pull and Bear & Bershka. så det var hos deras butiker vi sökte jobb! jag vet inte riktigt vad jag tycker eller så än, har ju inte fått något jobb, haha ... vi hade hoppats att det skulle vara lättare nu kring jul/nyår, men de flesta har redan anställt all extra-personal redan, så ah. vi får se hur det ser ut efter det osv. men rent allmänt så verkar det enklare, ja!
Q: Bilder!!!!!! om i can't remember last night, i can't remember anything:
Kan du inte lägga upp lite fler bilder på dig själv? och kan man få se lite bilder på din lägenhet och hur den ser ut utifrån? och området du bor i? SNÄLLA, BILDER!!!!!
A: jag gillar sällan bilder på mig själv, så den varan blir det rätt lite av här, ehe. bild på rummet (som vi hyr, vi har alltså ingen egen lägenhet eller så) finns lite längre ner här i bloggen - det är inte så stort, så särskilt många bilder behövs inte! området ska jag försöka fotografera lite någon dag snart, promise!
Q: m om thursday:
åhh, låter ju hur grymt som helst! stört avis haha.
måste bara fråga va det är för recruitment centre du skrev om? finns det flera såna i london o hjälper dom vem som helst att hitta/söka jobb? hur tycker du annars att "arbetsmarknaden" verkar? äre lättare att få jobb där än back home? typ ett schysst butiksjobb liksom :)

A: jag antar att det finns en hel del sådana här omkring, men det vi besökte var för ett företag som heter Inditex - de äger b.la Zara, Pull and Bear & Bershka. så det var hos deras butiker vi sökte jobb! jag vet inte riktigt vad jag tycker eller så än, har ju inte fått något jobb, haha ... vi hade hoppats att det skulle vara lättare nu kring jul/nyår, men de flesta har redan anställt all extra-personal redan, så ah. vi får se hur det ser ut efter det osv. men rent allmänt så verkar det enklare, ja!

Q: Bilder!!!!!! om i can't remember last night, i can't remember anything:
Kan du inte lägga upp lite fler bilder på dig själv? och kan man få se lite bilder på din lägenhet och hur den ser ut utifrån? och området du bor i?

A: jag gillar sällan bilder på mig själv, så den varan blir det rätt lite av här, ehe. bild på rummet (som vi hyr, vi har alltså ingen egen lägenhet eller så) finns lite längre ner här i bloggen. området - som är jättefint - ska jag däremot försöka fotografera lite någon dag snart, promise!
Postat av: catarina

jo nu ser du till att lägga upp mer bilder på dig. we like

2011-12-18 @ 21:48:56
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback