tuesdayyyy

x veterinärbesök & rutinkoll av min lilla bebis (har jag nämnt att jag har ett litet marsvin vid namn Kiwi?).
allt var bra, fast hon ska få gå på en antibiotikakur i en vecka då vi misstänker urinvägsinfektion.

x
kort möte på arbetsförmedlingen för påskrift av papper & lite avstämning angående studier i höst osv.
tror att jag kommer skippa finska-kursen alltså. inte alls studiesugen, vill hellre satsa på jobb & flytt.

x
hämtat ut vaccin mot TBE, så har gått runt med en fylld spruta i väskan idag. helt normalt, alltså.
planen är att jag ska vaccinera mig imorgon, men jag får lite ont i magen bara jag tänker på det.
KBT'n har inte hjälpt särskilt mycket alls. fast samtidigt så vet vi inte riktigt vad som är "fel".

Postat av: Alexics

re: Okej!

2011-08-16 @ 22:54:55
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

I see! Haha jag får kolla runt :*

2011-08-17 @ 09:51:35
URL: http://ilovemandy.se
Postat av: Nettle

Ahh, Kiwi, vad sött namn!!

2011-08-17 @ 13:29:00
URL: http://nettle.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback