toothy tabs "dirty"


photo: me


det händer inte så mycket på min sida av skärmen alltså, därför lite brist på vettig uppdatering. sorry 'bout that.
men idag tog jag mig in till huvudstaden iallafall, trots lite tråkigt humör & lite stress. blev en runda i några butiker, samt ett besök på konserthusets Jussi Björling-utställning tillsammans med mamma. trevligt trevligt! någon som trodde att jag var ett Jussi-fan förresten?

kom hur som helst hem med volympuder till håret & ett fint litet armband, samt dessa tandkrämstabletter från Lush!
jag är stormförtjust i hela idén! förpackade i en återvinningsbar låda, snälla mot miljön (vilket vanlig tandkräm inte är) & utan flour. läs mer här.
Postat av: Frida

re: tänkte på dig när jag skrev "spruträdda varnas" haha :(

Inte okej och det gör så ont! Tur att jag hade bebisnålen annars hade jag dött.



tack så mycket! det hoppas jag med.

jag hoppas verkligen att jag slipper operera hjärtat. hur gör man det? bryter man upp skelettet för att komma åt eller hur går det till? känns riktigt läskigt :c

2011-08-25 @ 23:40:47
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: alexandra

De är jättemysiga, och smakar gooott!

2011-08-26 @ 14:00:56
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Jessica

men flour är väl bra för tänderna? bra mot hål ock sådär? eller har dom tagit bort dt för att det skulle vara dåligt för mijön lr vad? :)

2011-08-29 @ 22:50:52
URL: http://jessicalilith.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback