The Cove - tonight, 21.00, SVT1

jag hoppas att ni alla hinner läsa detta innan klockan 21.00 ikväll. för ikväll, om någonsin, borde ni ta tillfället i akt & se denna film.

den årliga delfinslakten i Taiji, Japan börjar om fyra veckor. om jag kunde så skulle jag vara där & visa mitt stöd, men dessvärre har jag inte pengar till det. jag hade tänkt försöka anordna något event i Stockholm i samband med Japan Dolphins Day, men idén har blivit liggande & nu känns det som att jag är för sent ute. men jag ska göra mitt bästa för att uppmärksamma andra om det hela iallafall.

men ja, ni minns kanske att jag skrev ett inlägg om dokumentären för inte så länge sedan? tyvärr var det inte så många av er som verkade reagera, men förhoppnings tar ni er tiden att se dokumentären ikväll. kolla aktivt, slökolla, ha den i bakgrunden - se den bara. snälla.
Postat av: alexandra

Usch, so hemskt. :(



Jag är och jobbar pü ett vandrarhem som typ en sprükresa! Sü jag är här i en münad med en tjej frün linköping, och vi torkar disk och städar lite rum pü mornar och kvällar. Jättesoft! Men till största del är det för att lära sig sprüket och ta eget ansvar osv, fast sprüket gür üt helskotta haha, eftersom kvinnan vi arbetar med rükade vara svensk!

Kul att du är nyfiken!:‘

2011-08-04 @ 20:44:17
URL: http://www.blogg.se/
Postat av: Lina

såg den just, tack vare inlägget och fy fan. jag finner inga ord. så jävla fruktansvärt hemskt, jag grät nästan ögonen ur mig. efter dokumentären fanns en länk då man kunde skriva på, och jag gjorde det. hoppas att många såg den och gjorde samma. fyfan.

2011-08-04 @ 22:34:49
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Vewe

Delifin slakten är verkligen hemskt, och det är något alla bör se!

2011-08-05 @ 03:09:29
URL: http://vewe-bloodyidiot.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback