i'm not a shopping addict, i just like to buy stuff

har hittat lite blandade grejer för ungefär 1000 kr som jag vill beställa hem.
fast finns ännu ett par saker för ca 500-1000 kr som jag vill ha också.
& förmodligen lite annat blandat för en liknande summa pengar.

men det där med köp- & beslutsångest hindrar mig. ujuj.

tänkte att ni ville veta.
Postat av: Lisette

Åh, finns alltid så mycket fint som man vill köpa, speciellt från internet. Dagen efter jag fyllt 18 ( bara 6 dagar kvar) så har jag bestämt att jag ska till banken och fixa så jag kan beställa från nätet, efter det blir det shopping kan jag lova :D

2011-08-14 @ 22:04:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Juliette. Líkaminn að deyja fyrir.

blir alltid så. åh. borde införa shoppingförbud på mig själv.

2011-08-15 @ 07:21:56
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Ema

jag har nästan samma problem, bara det att jag köper grejerna och får ångest när fakturan kommer istället :(



sv: swing life away är nog min favorit med :) har ärligt talat inte lyssnat så mycket på albumen efter the sufferer & the witness förutom de som spelats på radio/tv.

2011-08-16 @ 00:13:03
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback