fairtrade ambassador




min (lite sena) födelsedagspresent till mig själv! nu håller vi bara tummarna för att det blir av också, okej?
finns även en annan kurs/studiecirkel som jag är lite sugen på faktiskt. kanske blir en till anmälan.
Postat av: alexandra

Åhh vad kul!

2011-08-31 @ 17:43:45
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Evelina

re: ja, här har det också blivit lite kallt, vill fortfarande ha långa varma sommarkvällar osv. sommaren är alldeles för kort alltså. men jag välkomnar höstmyset med öppna armar, haha!



you go girl!

2011-08-31 @ 19:42:33
URL: http://hhivefive.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback