ask the same questions that we asked

drog in till huvudstaden en sväng idag. hittade ett par svarta jeansshorts med hög midja från h&m som fick följa med mig hem. sista paret i hela butiken & lyckligtvis var de i storlek 34. it was meant to be liksom. blev även en svart stickad tröja, som jag nog ska haffa i vinrött också. mhm!
provade även Espresso House's is-chai (som jag lever på) med sojamjölk istället för vanlig mjölk. i princip lika gott, så jag är nöjd.

annars då? är lite sur över att jag inte kommer vara i Malmö under helgen. dels för att det är Malmö Ultra Bowl III & VM i skateboard freestyle (min pappa ska tävla), men också för att jag vill härifrån. men tågresan & maten skulle kosta för mycket den här gången, så ah. blir hemma.
tur att jag precis har köpt ett nytt tv-spel.
Postat av: ANGELICA

va zombie me oss då:D ?

2011-08-19 @ 07:30:00
URL: http://www.murderotic.com/
Postat av: dani

Visa gärna tröjan sen ♥

2011-08-21 @ 17:32:35
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback